Results 1 to 2 of 2
    Founder DarKStorM's Avatar

Default Looking to make some swaps

I have a level 9 fighter that i am trying to equip. I have the following items that i would like to trade for race required dwarf min level 9 items.

Belt of Greater False Life (Min level 11) to trade for Belt of Greater False Life (RR Dwarf min level 9)
    Dex +5 (Min level 11) to trade for Dex +5 Gloves (RR Dwarf min level 9)
    Con +5 Necklace (Min level 11) to trade for Con +5 Necklace (RR Dwarf min level 9)
    +1 Dwarven Axe of Disruption (Min level 10) to trade for +1 Dwarven Axe of Disruption (RR Dwarf Min level 8)
    +1 Vorpal Dwarven Axe (Min level 10) to trade for +1 Vorpal Dwarven Axe (RR Dwarf Min level 8)

I also have a set of Int +6 Gogs i will trade for +6 Str bracers (RR Dwarf min level 11)

Thanks for looking.

Contact me here via reply/message....or in game via tell/mail on any of the characters in my sig.
    Last edited by DarKStorM; 01-11-2008 at 08:13 PM.
    Slagathor-20/5 Epic Air Savant; Naryssa Ut'Sana-19 Arcane Archer/1 Rogue/5 Epic; Athrogate Thunderaxe-20 Stalwart Defender/5 Epic; Malgorr Thunderaxe-18 Ranger/2 Fighter/5 Epic; Mugorim-20 Frenzied Berserker/2 Epic

Founder DarKStorM's Avatar

Couple of additions. Any help greatly appreciated.
    Slagathor-20/5 Epic Air Savant; Naryssa Ut'Sana-19 Arcane Archer/1 Rogue/5 Epic; Athrogate Thunderaxe-20 Stalwart Defender/5 Epic; Malgorr Thunderaxe-18 Ranger/2 Fighter/5 Epic; Mugorim-20 Frenzied Berserker/2 Epic